Iniciativa-Cabanes critica que es pague de l´erari públic arreglar el camí l´Atall destroçat per Marina d´Or

Mulet afirma que hauria de restaurar el camí qui l´ha fet malbé, i no colar-lo per als Plans Provincials..

El regidor d´Iniciativa a Cabanes, Carles Mulet, ha criticat la proposta de l´equip de govern municipal d´incloure en els plans provincials de cooperació i obres i serveis municipals, la pavimentació del Camí l´Atalla, amb un pressupost de 35.000 euros.

Segons Mulet ” per donar d´alta aquest projecte, s´ha hagut de donar de baixa un altre, que era el de pavimentar el camí de servei junt a l´AP7 en la Ribera de Cabanes, que igualment, hauria pogut ser substituït per qualsevol altre igualment interessant per a la població, i per contra, s´ha optat per gastar els diners públics en arreglar un camí que han desfet els camions de l´empresa Marina d´Or”.

Segons ha vingut denunciant Iniciativa des de l´estiu de 2007, camions de l´empresa circulaven diàriament per aquest camí, que pot suportar un màxim de 3 tones per vehicle, aguantat, diàriament el trànsits constant, sense cap permís especial, el desplaçament de camions de més de 40 tones, que abocaven tot tipus de restes de les obres ( tant terres com tot tipus de deixalles de tot tipus, en un abocador il·legal al perímetre del Parc Natural del Prat de Cabanes-Torreblanca).

Els ecosocialistes han insistit en denunciar tant aquest tràfic, que estava esquarterant i deixant intransitable, ple de bonys i clots, posat en perill la integritat de la població, al tractar-se d’un camí amb considerable ús, com l´existència de l´abocadors ” denuncies davant Conselleria, davant l´ajuntament, i davant la Guàrdia Civil, perquè l´empresa aturara momentàniament els tràfic quan venia cap inspecció, i continuar després amb ell”.

Per a Mulet, es repeteix la mateix història que va passar amb el Camí del Cementeri de la Ribera,també dins de casc urbà, que va quedar desfet quan l´empresa l´emprava per a un abocador seu ” els camins queden completament desfets i impracticables, per fer passar per ells camions de gran tonatge que ho tenen prohibit, l´ajuntament fa la vista grossa, i després, quan l´empresa deixa la malesa feta, no se li demana cap compensació, tot al contrari, són els diners públics qui han d´anar a parar a arreglar els desperfectes”.

Segons el regidor d´Iniciativa ” no hi ha cap garantia que en el moment hipotètic que l´empresa reinicie les obres del PAI Torre la Sal, junt al Camí l´Atall, es tornen a deixar passar camions,i per tant, tornant a desfer un camí, que es emprat per molt veïns .

Veure fotos de l´estat del camí: http://carlesmulet.blogspot.com/2007/07/com-queda-una-cam-desprs-de-la-invasi.html

12 de desembre de 2008. Gabinet de Premsa d´Iniciativa del Poble Valencià 

com queda una camí després de la invasió de camions

l

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: